Friday 15 November 2019

PINDAH BARANG BORNEO KE SEMENANJUNG

Assalamualaikum,

Hari ni saya nak share on of my friend company yang buat service pindah barang daripada sabah sarawak ke semenanjung dan dalam kawasan semenanjung. Pendek kata, company ni dah lebarkan sayap ke seluruh Malaysia. 

Well, hujung tahun ni. Banyak lah orang pindah, mungkin dapat penempatan baru bagi pekerja sektor awam. Pening nak uruskan perpindahan terutamanya dari Borneo ke Semenanjung. Nak letgo barang rumah, ada barang yang mahal harga nya dan ada yang mempunyai nilai sentimental value. Sayang babe ! hahaha kalau perempuan semua benda nak sayang nak angkut kan. 

First thing first bila nak pindah jarak jauh ni orang akan consider sekali is COST ! Yelah kos nak pindah bukan murah. Barang pun besar besar. But, with this company you boleh mintak quotation dulu. Kalau setuju baru proceed. Ha, boleh lah buat kira kira dulu kan? Bajet is important. 

Kalau you area Kuching boleh terus direct jumpa person incharge kat sana. Kalau you kat sabah, u boleh berhubung melalui Whatapps 019-6397656.

Barang barang pindah biasanya merangkumi :-

1) Set kelengkapan rumah
2) Set kabinet dapur 
3) Sofa 
4) Motor
5) Kereta

Semua pun boleh nanti kita include in Quotation. 

Kat bawah ni saya share gambar pindah rumah daripada Kota Bharu ke Klang ke Kuching

Kita uruskan dari segi handling of shipment dan segala gambar will be provide dari satu prosess ke satu prosess. Customer satisfaction is our main concern. 







Dan untuk quotation harga you boleh klik link kat bawah        KLIK HERE


Done review and short story. Kalau ada pertanyaan apa apa bleh klik je link tu. Dyeorang akan consult you sekali. Free consultation and quotation. 


No comments:

Post a Comment