Thursday 31 October 2019

Shaklee Member Since 2013

Assalamualaikum, 

Zaman 2019 ni masih ramai ke yang mencari product shaklee melalui blog? Mostly sekarang scroll je Facebook & Instagram bersepah sepah orang jual shaklee.

Tapi takpelah, harini nak story antara bisnes yang paling melekat di hati saya. Saya dah buat macam macam bisnes only shaklee yang lambat sikit nak move on sebab bestnya bila duduk under master yang balance ajarkan ilmu marketing dunia & marketing dengan Allah. Bukan kejar sales semata mata. Dari tak kenal tahajjud sampai lah rasa tak seronok bila tak buat tahajjud. Rasa incomplete.  Itulah dia the one and only master kesayangan ramai iaitu Master Nana Macarona.

Tapi, panas tak sampai ke petang ecewahh. Haha adalah iman turun naik dalam bisnes. Bila sales dah drop tambah pulak internal problem tambah pulak zaman bully cyber berterusan sampai tak sanggup nak hadap kan. Betul lah kan orang kata, only the stronger will fight. Tapi tulah kan bila dah stop bukan tak ada customer lama datang cari customer. Ada sampai sekarang, rasa sayang pulak if tak teruskan bisnes ni.

As now, cuma mungkin buat part time je. Ada order, click je kat website mudah kan?

Ada ke yang dah lama stop bisnes shaklee macam saya teringin nak comeback. Jom lah, kita berada pada perasaan yang sama. Hahaha

Whatapps je saya www.wasap.my/60196397656/Nakjoinshaklee

Tambah tambah bulan ni ada promosi best. Nanti saya cerita next post k?

since 2013 and this time memang register ahli masih harga RM85. For now lebih murah & kalau purchase 200uv keatas dah entittle free shipping, free membership.


No comments:

Post a Comment